Van Dobben Garnalencroquetten

Er zijn 10 reviews met een gemiddelde score van 1,0 voor Van Dobben Garnalencroquetten. Meld je aan of log in en start meteen met het verzamelen van punten en het verdienen van badges. Gebruik de tags om dit product te vergelijken met andere producten in dezelfde categorie en misschien ontdek je wel jouw nieuwe favoriet uit de supermarkt!

Loading…

Loading…

Reviews

avatar Gepfei
Gepfei
25 nov. 2024

Kroketten zonder garnaal
Kleur
Geen garnaal kunnen ontdekken
Smaakt ook niet naar garnaal
Veel te dik

Wat een deceptie, voor het eerst en laatst van dobben garnalenkroket geprobeerd. Geen enkele smaak aan de ragout. Veel te dik en harde korst.
25 nov. 2024
Kroketten zonder garnaal
Wat een deceptie, voor het eerst en laatst van dobben garnalenkroket geprobeerd. Geen enkele smaak aan de ragout. Veel te dik en harde korst.

Kleur
Geen garnaal kunnen ontdekken
Smaakt ook niet naar garnaal
Veel te dik
avatar Gepfei Gepfei
avatar Gerhardine Frankema
Gerhardine Frankema
11 mrt. 2024

Tegenvaller
Geen
Geen
Geen
Te dik
Papperig
Geen smaak

Lompe meelballen, smakeloos. Ik zou zeggen laat uw kok eens in een goede Belgische keuken meekijken.punt 1) te groot! Kleinere gaan in hetzelfde doosje.2) minder brood/ meel erin.3) meer naar garnaal laten smaken. 4) de korst is te hard, zelfs met goed scherp mes wordt het bij snijden een papperig geheel. Ons nationaal merk Dobbe moet zich schamen voor dit product! Voorlopig geen Dobbe meer.
11 mrt. 2024
Tegenvaller
Lompe meelballen, smakeloos. Ik zou zeggen laat uw kok eens in een goede Belgische keuken meekijken.punt 1) te groot! Kleinere gaan in hetzelfde doosje.2) minder brood/ meel erin.3) meer naar garnaal laten smaken. 4) de korst is te hard, zelfs met goed scherp mes wordt het bij snijden een papperig geheel. Ons nationaal merk Dobbe moet zich schamen voor dit product! Voorlopig geen Dobbe meer.

Geen
Geen
Geen
Te dik
Papperig
Geen smaak
avatar Gerhardine Frankema Gerhardine Frankema
avatar Fbee
Fbee
1 jan. 2024

Bagger, helft weggegooid
Geen
Smaakt naar karton
De prijs

In de airfryer, smaakt nergens naar, dikke korst, lijkt wel karton. Zonde van hun naam.
1 jan. 2024
Bagger, helft weggegooid
In de airfryer, smaakt nergens naar, dikke korst, lijkt wel karton. Zonde van hun naam.

Geen
Smaakt naar karton
De prijs
avatar Fbee Fbee
avatar Bob
Bob
3 dec. 2023

geen aanrader
korstje is nog redelijk knapperig
smaakt nergens naar
slappe, niet krachtige smaak. Smaakt naar visafval
smaakt niet naar garnalenkroket van de visboer

Miskoop. Amper een garnaal in te bekennen, daarnaast smaakt het meer naar een visafslag ipv een garnalenkroket zoals bij de visboer,
3 dec. 2023
geen aanrader
Miskoop. Amper een garnaal in te bekennen, daarnaast smaakt het meer naar een visafslag ipv een garnalenkroket zoals bij de visboer,

korstje is nog redelijk knapperig
smaakt nergens naar
slappe, niet krachtige smaak. Smaakt naar visafval
smaakt niet naar garnalenkroket van de visboer
avatar Bob Bob
avatar Irene Staal
Irene Staal
3 nov. 2023

Ontzettende Tegenvaller
Ze smaken nergens naar
Ze bevatten nauwelijks garnalen, 2 garnalen
Ze zijn van dikke melige smakeloze ragout

Wat een miskoop, ik voel me bekocht. Ze smaken echt nergens naar en ze bevatten nauwelijks garnalen, ik vond er 2 hele kleine per kroket. En ze zijn melig en de ragout is ook smaakloos. Echt verschrikkelijk inderdaad.., bah!
3 nov. 2023
Ontzettende Tegenvaller
Wat een miskoop, ik voel me bekocht. Ze smaken echt nergens naar en ze bevatten nauwelijks garnalen, ik vond er 2 hele kleine per kroket. En ze zijn melig en de ragout is ook smaakloos. Echt verschrikkelijk inderdaad.., bah!

Ze smaken nergens naar
Ze bevatten nauwelijks garnalen, 2 garnalen
Ze zijn van dikke melige smakeloze ragout
avatar Irene Staal Irene Staal
avatar CF van ier
CF van ier
11 mei 2023

Niet meer te eten bah....
Sinds ze alleen voor in de airfryer zijn en niet
Meer in de frituur zijn ze vreselijk!!
2 keer geprobeerd..vreselijk!!

In de vuilnis gegooid.
11 mei 2023
Niet meer te eten bah....
In de vuilnis gegooid.

Sinds ze alleen voor in de airfryer zijn en niet
Meer in de frituur zijn ze vreselijk!!
2 keer geprobeerd..vreselijk!!
avatar CF van ier CF van ier
avatar STRIJDER-J
STRIJDER-J
19 feb. 2023

Niet kopen!
Lekker korstje
Vies
Geen garnalen vulling

Kreeg deze op een verjaardag. Door de korst zag deze er lekker uit, maar het smaakte heel vies. Ze zei dat het garnalen kroketten waren, maar dat proefte je er echt niet in terug.
19 feb. 2023
Niet kopen!
Kreeg deze op een verjaardag. Door de korst zag deze er lekker uit, maar het smaakte heel vies. Ze zei dat het garnalen kroketten waren, maar dat proefte je er echt niet in terug.

Lekker korstje
Vies
Geen garnalen vulling
avatar Jan
Jan
20 aug. 2022

Niet te vreten
Smaakt niet naar een garnalen kroket teveel vismaak
Met andere woorden niet te vreten jammer

Ik weet niet of ze een visbouillon gebruiken als je dat doet van resten van vis komt dat niet goed . Ik heb ze in vuilnisbak gegooid.
20 aug. 2022
Niet te vreten
Ik weet niet of ze een visbouillon gebruiken als je dat doet van resten van vis komt dat niet goed . Ik heb ze in vuilnisbak gegooid.

Smaakt niet naar een garnalen kroket teveel vismaak
Met andere woorden niet te vreten jammer
avatar Jan Jan
avatar Jan Blom
Jan Blom
15 aug. 2022

Helaas niet gelukt
Krokante korst
Geen garnaal te zien
Vulling melig en geen smaak

De vulling is meelachtig, geen garnalensmaak en ben ze ook niet tegengekomen. De kost is wel lekker knapperig, maar het geheel lijkt niet eens op een garnalenkroket. Jammer
15 aug. 2022
Helaas niet gelukt
De vulling is meelachtig, geen garnalensmaak en ben ze ook niet tegengekomen. De kost is wel lekker knapperig, maar het geheel lijkt niet eens op een garnalenkroket. Jammer

Krokante korst
Geen garnaal te zien
Vulling melig en geen smaak
avatar Jan Blom Jan Blom
avatar Ruud Pino
Ruud Pino
10 aug. 2022

Het smaakt naar kookvocht van garnalen.
het formaat van de kroket
waar zijn de garnalen.

Wat ze met de Van Dobben garnalenkroket hebben gedaan weet ik niet, maar ik ben ze in de kroket niet tegengekomen. De ragout komt op mij over als aangemaakt en gebonden met het kookvocht van garnalen. 1x geprobeerd, maar nooit meer. Ik koop ze wel weer bij mijn visboer, want daar zitten lekkere garnaaltjes in de garnalenkroket.
10 aug. 2022
Het smaakt naar kookvocht van garnalen.
Wat ze met de Van Dobben garnalenkroket hebben gedaan weet ik niet, maar ik ben ze in de kroket niet tegengekomen. De ragout komt op mij over als aangemaakt en gebonden met het kookvocht van garnalen. 1x geprobeerd, maar nooit meer. Ik koop ze wel weer bij mijn visboer, want daar zitten lekkere garnaaltjes in de garnalenkroket.

het formaat van de kroket
waar zijn de garnalen.
avatar Ruud Pino Ruud Pino
Wil je Van Dobben Garnalencroquetten kopen? Wij vonden het bij:

Plaats een review

Heb jij Van Dobben Garnalencroquetten? Dan zijn we benieuwd naar je mening! Laat hieronder een review achter en je begint meteen met het verzamelen van punten en badges. Wil je een product reviewen dat nog niet op ons platform staat? Stuur ons dan een mailtje en dan zorgen we dat het zo snel mogelijk wordt toegevoegd.

user

Bereidingswijze

Bewaartemperatuur minimaal -18°C. Niet in de verpakking ontdooien. Na ontdooiing niet opnieuw invriezen. Max. 48 uur houdbaar in de koeling bij ten hoogste 7°C. Ten minste houdbaar tot einde: zie bovenzijde verpakking

Ingrediënten

Ingrediënten: 23% TARWEBLOEM, water, volle MELK, 20% GARNALEN, plantaardige oliën (palm, zonnebloem), zout, aroma (bevat: SOJA, MELK), ui, gelatine (rund), smaakversterker (E621), LUPINEMEEL, <1% kruiden en specerijen, TARWEZETMEEL, <1% bouillon (geconcentreerd bouillon van MOSSEL, KREEFT, KABELJAUW, water), dextrose, maltodextrine, KIPPENEI-EIWIT, gehydrolyseerd plantaardig eiwit (TARWE), suiker, gist, KABELJAUWPOEDER, tomatenpuree, kleurstof (E160a), natuurlijk aroma, gistextract, wortelextract, specerijolie, GARNALENPOEDER, verdikkingsmiddel (E412), emulgatoren (E451, E450), gedroogde groenten (ui, knoflook), E = Door de EU goedgekeurde hulpstof. In een fabriek geproduceerd waar ook pinda's worden verwerkt.

Meer producten om te reviewen

Klaar om iets nieuws te ontdekken? Hier zijn een aantal producten waar andere gebruikers in geïnteresseerd waren. Misschien is het iets voor jou. Laat je inspireren door andere gebruikers en ontdek nieuwe producten uit supermarkt!

Relevante foodblogs

De nieuwe verpakkingen van Lay’s & Doritos: Oude wijn in nieuwe bakken

Gepubliceerd op: 3 jun. 2025 Heel Nederland stond de afgelopen week ondersteboven van de nieuwe verpakkingen van Lay’s en Doritos. De wat rechthoekige buizen die duidelijk door Pringles geïnspireerd zijn zien er cool uit, maar blijken tot ongeveer 50% duurder te zijn dan precies dezelfde smaak chips in een zak. Ook bij MealWhizz kunnen we dit verhaal niet ongemerkt voorbij laten gaan en hebben we de zaak bekeken.

Het einde van de makreel in de supermarkt?

Gepubliceerd op: 24 apr. 2025 Overbevissing is geen nieuws, we horen het al jaren. Toch blijft het een abstract begrip voor veel consumenten, er is immers nog steeds vis te koop in de supermarkt. We beginnen echter in een tijdperk te komen waarin de consequenties van overbevissing ook echt gaat betekenen dat er minder of geen vis meer te koop is. Het eerst slachtoffer? De makreel.

Next level food testen met Snackje

Gepubliceerd op: 18 feb. 2025 Bij MealWhizz zijn we zelf ook dol op testen, maar in de supermarkt is het soms toch een beetje wachten op nieuwe producten die de moeite waard zijn. Als jij dat probleem ook hebt, dan kunnen we van harte Snackje aanbevelen. Dit Nederlandse bedrijf specialiseert zich in het beschikbaar maken van allerlei spannende buitenlandse producten in Nederland.
Categorieën
Bakkerij
Dranken
Groenten & fruit
Koek, snacks & snoep
Maaltijden & gerechten
Sauzen & kruiden
Seizoen & specials
Speciale diëten
Toetjes
Vlees, vis & vegetarisch
Voorraadkast
Wereldkeuken
Zuivel