Iglo Fishcuisine Bretagne

Er zijn 4 reviews met een gemiddelde score van 3,0 voor Iglo Fishcuisine Bretagne. Meld je aan of log in en start meteen met het verzamelen van punten en het verdienen van badges. Gebruik de tags om dit product te vergelijken met andere producten in dezelfde categorie en misschien ontdek je wel jouw nieuwe favoriet uit de supermarkt!

Loading…

Loading…

Reviews

avatar nezs01
nezs01
19 nov. 2025

Lekkere bovenlaag
Topping
Malse vis
Weinig smaak vis

De vis is lekker mals, maar heeft eigenlijk weinig smaak. De bovenste laag is het lekkerste gedeelte. Lekker knapperig en fris van smaak. Prima gerecht, maar vooral door de topping.
19 nov. 2025
Lekkere bovenlaag
De vis is lekker mals, maar heeft eigenlijk weinig smaak. De bovenste laag is het lekkerste gedeelte. Lekker knapperig en fris van smaak. Prima gerecht, maar vooral door de topping.

Topping
Malse vis
Weinig smaak vis
avatar Alleswatiklekkervind
Alleswatiklekkervind
13 apr. 2023

De makkelijke maaltijd
De korst
Prijs
Voedingswaarde
Droge vis

Prima voor de luie en makkelijke maaltijd. De toplaag maakt het natuurlijk, de koolvis los is niet boeiend.
13 apr. 2023
De makkelijke maaltijd
Prima voor de luie en makkelijke maaltijd. De toplaag maakt het natuurlijk, de koolvis los is niet boeiend.

De korst
Prijs
Voedingswaarde
Droge vis
avatar Myrthe
Myrthe
24 feb. 2023

Alleen de bovenste laag
De bovenste laag is goddelijk
Een klein stukje is genoeg
Niet veel smaak
Droge vis

De bovenste laag is lekkurrrr, maar de rest is een beetje smaakloos en droog.
24 feb. 2023
Alleen de bovenste laag
De bovenste laag is lekkurrrr, maar de rest is een beetje smaakloos en droog.

De bovenste laag is goddelijk
Een klein stukje is genoeg
Niet veel smaak
Droge vis
avatar Crissie_19
Crissie_19
17 feb. 2023

Lekker maar kan beter
Korst is heerlijk
Lang in oven
Vis wat droog
Niet te doen voor één persoon

Ik vind de korst/laag hiervan ontzettend lekker, knapperig, kruidig en fris tegelijk. De vis daarentegen wordt snel wat droog en het moet lang in de oven vind ik. Voor één persoon ook niet te doen.
17 feb. 2023
Lekker maar kan beter
Ik vind de korst/laag hiervan ontzettend lekker, knapperig, kruidig en fris tegelijk. De vis daarentegen wordt snel wat droog en het moet lang in de oven vind ik. Voor één persoon ook niet te doen.

Korst is heerlijk
Lang in oven
Vis wat droog
Niet te doen voor één persoon
Wil je Iglo Fishcuisine Bretagne kopen? Wij vonden het bij:

Plaats een review

Heb jij Iglo Fishcuisine Bretagne? Dan zijn we benieuwd naar je mening! Laat hieronder een review achter en je begint meteen met het verzamelen van punten en badges. Wil je een product reviewen dat nog niet op ons platform staat? Stuur ons dan een mailtje en dan zorgen we dat het zo snel mogelijk wordt toegevoegd.

user

Bereidingswijze

Bij -18°C, ten misnte houdbaar tot einde:. Na ontdooiing niet opnieuw invriezen. Thuis in de diepvries bewaren. Ondanks zorgvuldig fileren kan onbedoeld een graatje in de vis achterblijven.

Ingrediënten

Ingrediënten: Alaska koolVIS 52%, water, paneermeel 11% (TARWEbloem, water, gist, zout, dextrose), koolzaadolie, uien, kwarkbereiding (kwark (MELK), magere yoghurt (MELK)), peterselie 0,8%, maiszetmeel, zout, citroensap uit concentraat 0,5%, EIpoeder, uipoeder, paprikapoeder, knoflookpoeder, zout.

Meer producten om te reviewen

Klaar om iets nieuws te ontdekken? Hier zijn een aantal producten waar andere gebruikers in geïnteresseerd waren. Misschien is het iets voor jou. Laat je inspireren door andere gebruikers en ontdek nieuwe producten uit supermarkt!

Relevante foodblogs

Het einde van de makreel in de supermarkt?

Gepubliceerd op: 24 apr. 2025 Overbevissing is geen nieuws, we horen het al jaren. Toch blijft het een abstract begrip voor veel consumenten, er is immers nog steeds vis te koop in de supermarkt. We beginnen echter in een tijdperk te komen waarin de consequenties van overbevissing ook echt gaat betekenen dat er minder of geen vis meer te koop is. Het eerst slachtoffer? De makreel.

Proteïne-washing? John West komt met tonijn met extra proteïne

Gepubliceerd op: 8 okt. 2024 Het aantal producten met extra proteïne groeit de pan uit het laatste jaar en op zich worden we daar enthousiast van. Eiwitten zorgen dat je je vol voelt, dus zolang er niet ook veel suiker en vet in die producten zit, zijn ze vaak een gezonder alternatief. Toen John West met hun nieuwe Protein lijn kwam, waren we dan ook positief. Maar bij nadere inspectie van de producten valt ons iets op.
Categorieën
Bakkerij
Dranken
Groenten & fruit
Koek, snacks & snoep
Maaltijden & gerechten
Sauzen & kruiden
Seizoen & specials
Speciale diëten
Toetjes
Vlees, vis & vegetarisch
Voorraadkast
Wereldkeuken
Zuivel