AH Sushi edo

Er zijn 2 reviews met een gemiddelde score van 3,5 voor AH Sushi edo. Meld je aan of log in en start meteen met het verzamelen van punten en het verdienen van badges. Gebruik de tags om dit product te vergelijken met andere producten in dezelfde categorie en misschien ontdek je wel jouw nieuwe favoriet uit de supermarkt!

Loading…

Loading…

Reviews

avatar STRIJDER-J
STRIJDER-J
21 aug. 2023

prijzig
prima

Wel prima, makkelijk en handig om snel op te eten.
21 aug. 2023
prijzig
Wel prima, makkelijk en handig om snel op te eten.

prima
avatar Thomas
Thomas
14 apr. 2022

Altijd een fijne snack
Lekker
Duur

Lastig om deze te beoordelen. Tegen de normale prijs is het gewoon veel te duur voor wat je krijgt. Met 35% korting is het al veel beter, maar dan is hij vaak ook al een dag ouder en dan is de rijst ook droger. Toch altijd een fijne snack.
14 apr. 2022
Altijd een fijne snack
Lastig om deze te beoordelen. Tegen de normale prijs is het gewoon veel te duur voor wat je krijgt. Met 35% korting is het al veel beter, maar dan is hij vaak ook al een dag ouder en dan is de rijst ook droger. Toch altijd een fijne snack.

Lekker
Duur
avatar Thomas Thomas
Wil je AH Sushi edo kopen? Wij vonden het bij:

Plaats een review

Heb jij AH Sushi edo? Dan zijn we benieuwd naar je mening! Laat hieronder een review achter en je begint meteen met het verzamelen van punten en badges. Wil je een product reviewen dat nog niet op ons platform staat? Stuur ons dan een mailtje en dan zorgen we dat het zo snel mogelijk wordt toegevoegd.

user

Bereidingswijze

Te gebruiken tot en met: zie bovenzijde. Te consumeren uiterlijk op de vermelde datum, mits gekoeld bewaard (max. 7°C).

Ingrediënten

Ingrediënten: water, 25% rijst, 11% ASC, groente (3,5% komkommer, avocado), invertsuikerstroop, plantaardige olie (raap, zonnebloem), 1,5% MSC, 1,5% MSC, azijn, extract (zeewier, specerijen, prei, laurier), 1% quinoa, zeewier, zout, suiker, zetmeel (aardappel, , erwt, maïs), vrije-uitloop-eiwitpoeder, gemodificeerd zetmeel (aardappel, tapioca, maïs), scharrelgeel, specerijen (o.a ), , boon, -eiwit, 0,1% sake, verdikkingsmiddel (carrageen [E407], xanthaangom [E415]), konjacwortelpoeder, krabaroma (), voedingszuur (ascorbinezuur [E300], citroenzuur [E330]), kruiden, kleurstof (caroteen [E160a], paprika-extract [E160c], lycopeen [E160d]), glucose-fructosestroop, gember, mierikswortel, wasabi, 0,1% alcohol, conserveermiddel (kaliumsorbaat [E202], natriumbenzoaat [E211]), citroensap, zuurteregelaar (calciumchloride [E509]). saus: water, , boon, zout, 1% alcohol. Ingelegde gember: 50% gember, invertsuikerstroop, water, azijn, zout, conserveermiddel (kaliumsorbaat [E202]).Wasabipasta: mierikswortel, 35% wasabi, invertsuikerstroop, zout, plantaardige olie (, raap), voedingszuur (ascorbinezuur [E300], citroenzuur [E330]).

Meer producten om te reviewen

Klaar om iets nieuws te ontdekken? Hier zijn een aantal producten waar andere gebruikers in geïnteresseerd waren. Misschien is het iets voor jou. Laat je inspireren door andere gebruikers en ontdek nieuwe producten uit supermarkt!

Relevante foodblogs

K-Pop in de supermarkt

Gepubliceerd op: 18 aug. 2025 De Nederlandse consument is zeer vertrouwd met Aziatisch eten, al is het maar door onze band met Indonesië en de daaruit voortgevloeide culinaire invloed. Maar de laatste jaren zijn twee andere Aziatische landen met een stevige opmars bezig in de Nederlandse supermarkt: Japan en Korea.
Categorieën
Bakkerij
Dranken
Groenten & fruit
Koek, snacks & snoep
Maaltijden & gerechten
Sauzen & kruiden
Seizoen & specials
Speciale diëten
Toetjes
Vlees, vis & vegetarisch
Voorraadkast
Wereldkeuken
Zuivel