Magnum Aardbei & Wit 4 Stuks

Er zijn 3 reviews met een gemiddelde score van 4,0 voor Magnum Aardbei & Wit 4 Stuks. Meld je aan of log in en start meteen met het verzamelen van punten en het verdienen van badges. Gebruik de tags om dit product te vergelijken met andere producten in dezelfde categorie en misschien ontdek je wel jouw nieuwe favoriet uit de supermarkt!

Loading…

Loading…

Reviews

avatar Ijsfluencer
Ijsfluencer
6 nov. 2023

Wat een verwennerij
Vernieuwend
Een keer wat anders

Dit is zoals een speciale Magnum moet zijn. Zo heerlijk zoet zonder dat het vervelend wordt. Voltreffer!
6 nov. 2023
Wat een verwennerij
Dit is zoals een speciale Magnum moet zijn. Zo heerlijk zoet zonder dat het vervelend wordt. Voltreffer!

Vernieuwend
Een keer wat anders
avatar Mellowx
Mellowx
13 sep. 2023

Lekkere witte chocolade, chemische aardebeiensmaak
Lekkere witte chocolade
Aardbeiensmaak
Beetje chemische bijsmaak
Te veel suiker

De witte chocolade omhulling smelt lekker weg op de tong en de aardbeiensmaak is aardig zoet en heeft een wat chemische bijsmaak. Ook zit er teveel suiker in waardoor je speeksel meteen plakkerig wordt.
13 sep. 2023
Lekkere witte chocolade, chemische aardebeiensmaak
De witte chocolade omhulling smelt lekker weg op de tong en de aardbeiensmaak is aardig zoet en heeft een wat chemische bijsmaak. Ook zit er teveel suiker in waardoor je speeksel meteen plakkerig wordt.

Lekkere witte chocolade
Aardbeiensmaak
Beetje chemische bijsmaak
Te veel suiker
avatar Omnomnomnivoor
Omnomnomnivoor
11 aug. 2023

Heerlijke aardbeismaak
Heerlijke aardbeismaak
Goede witte chocola

Lekker verfrissend ijsje dat volgens de ingredientenlijst ook nog eens 12% echte aardbeienpuree bevat. Dat zie je niet vaak meer tegenwoordig en het is te proeven. De aardbeiensmaak is erg natuurlijk en heerlijk verfrissend! De witte chocola is ook top, echt een winnaar deze!
11 aug. 2023
Heerlijke aardbeismaak
Lekker verfrissend ijsje dat volgens de ingredientenlijst ook nog eens 12% echte aardbeienpuree bevat. Dat zie je niet vaak meer tegenwoordig en het is te proeven. De aardbeiensmaak is erg natuurlijk en heerlijk verfrissend! De witte chocola is ook top, echt een winnaar deze!

Heerlijke aardbeismaak
Goede witte chocola
Wil je Magnum Aardbei & Wit 4 Stuks kopen? Wij vonden het bij:

Plaats een review

Heb jij Magnum Aardbei & Wit 4 Stuks? Dan zijn we benieuwd naar je mening! Laat hieronder een review achter en je begint meteen met het verzamelen van punten en badges. Wil je een product reviewen dat nog niet op ons platform staat? Stuur ons dan een mailtje en dan zorgen we dat het zo snel mogelijk wordt toegevoegd.

user

Ingrediënten

Gehydrateerde magere melk, suiker, aardbeienpuree (12%), cacaoboter**, volle melkpoeder, plantaardig vet, geconcentreerde magere melk, glucose-fructosestroop, lactose en melkeiwitten, rode bietensap op basis van geconcentreerd sap, boterconcentraat, emulgatoren (E471, E422, E476), voedingszuur (citroenzuur), stabilisatoren (E407, E410), aroma's, geconcentreerd vlierbessensap ** Rainforest Alliance gecertificeerd.

Meer producten om te reviewen

Klaar om iets nieuws te ontdekken? Hier zijn een aantal producten waar andere gebruikers in geïnteresseerd waren. Misschien is het iets voor jou. Laat je inspireren door andere gebruikers en ontdek nieuwe producten uit supermarkt!

Relevante foodblogs

Waarom Goodoo het ijs van de toekomst maakt [SPONSORED]

Gepubliceerd op: 17 sep. 2025 Bij Goodoo zeggen we volmondig yes tegen ijs dat goed is voor jou én de planeet. Onze romige ijsjes maken we van cashewnoten die dankzij onze partner Johnny Cashew een tweede leven krijgen. Voor onze fruitijsjes werken we samen met The Banana Factory, waar bananenreststromen worden gered en verwerkt.

Ola komt met Minecraft ijs, wordt het een goudmijn?

Gepubliceerd op: 8 jul. 2025 Door middel van een nieuwe samenwerking komt Ola met een Minecraft ijsje. Voorlopig alleen verkocht bij AH en Jumbo, maar in potentie het begin van meer. Is deze stap van Ola het begin van een nieuwe goudmijn voor het bedrijf?

IJsjes op vakantie

Gepubliceerd op: 2 mei 2025 meivakantie is in volle gang en veel Nederlanders zijn naar het buitenland vertrokken. Veelal zijn dit zonvakanties en waar de zon schijnt worden ijsjes gegeten. Maar elk land heeft zijn eigen ijs, zelfs als ze van merken zijn die we ook in Nederland kennen. Je kunt dus echt op jacht naar unieke producten! Tijd om eens wat landen onder de loep te nemen en te zien welke ijsjes jij deze meivakantie kunt scoren!
Categorieën
Bakkerij
Dranken
Groenten & fruit
Koek, snacks & snoep
Maaltijden & gerechten
Sauzen & kruiden
Seizoen & specials
Speciale diëten
Toetjes
Vlees, vis & vegetarisch
Voorraadkast
Wereldkeuken
Zuivel