Oppo Brothers Strawberry cheesecake

Er zijn 5 reviews met een gemiddelde score van 1,8 voor Oppo Brothers Strawberry cheesecake. Meld je aan of log in en start meteen met het verzamelen van punten en het verdienen van badges. Gebruik de tags om dit product te vergelijken met andere producten in dezelfde categorie en misschien ontdek je wel jouw nieuwe favoriet uit de supermarkt!

Loading…

Loading…

Reviews

avatar Proefstuk
Proefstuk
7 jul. 2023

b a h .
Vreemde smaak

In 1 woord: goor. Ik ben wel fan van oppo ijs (de brownie is bijvoorbeeld top!!) maar wat een vreemde vieze smaak zit hieraan?? Deze belandde na 1 hap in het toilet, sorry.
7 jul. 2023
b a h .
In 1 woord: goor. Ik ben wel fan van oppo ijs (de brownie is bijvoorbeeld top!!) maar wat een vreemde vieze smaak zit hieraan?? Deze belandde na 1 hap in het toilet, sorry.

Vreemde smaak
avatar Mellowx
Mellowx
26 jun. 2023

Slechste oppo ijs!
Sterke zure kaas smaak
Aarbeien swirl was smaakvol
Calorie arm
Nare eet ervaring

Ben echt fan van Oppo ijs, maar dit was echt not it. Dit ijs smaakte op geen enkele manier ook maar een beetje naar "strawberry cheesecake" en smaakte voornamelijk naar zure schimmelkaas met harde koekstukjes. Wel was er een hele kleine hoeveelheid aan aardbeien swirl die ineens mierzoet was. Overall was het gewoon geen goede combinatie en werd ik er misselijk van. Niet aan te raden!
26 jun. 2023
Slechste oppo ijs!
Ben echt fan van Oppo ijs, maar dit was echt not it. Dit ijs smaakte op geen enkele manier ook maar een beetje naar "strawberry cheesecake" en smaakte voornamelijk naar zure schimmelkaas met harde koekstukjes. Wel was er een hele kleine hoeveelheid aan aardbeien swirl die ineens mierzoet was. Overall was het gewoon geen goede combinatie en werd ik er misselijk van. Niet aan te raden!

Sterke zure kaas smaak
Aarbeien swirl was smaakvol
Calorie arm
Nare eet ervaring
avatar Eatzandsnackz
Eatzandsnackz
10 jun. 2023

Weinig smaak
Lekkere aardbeien jam
Crunchy stukjes koek
Geen cheesecake smaak
Bittere nasmaak en beetje chemisch
Het ijs zelf is een beetje smaakloos

Het ijs zelf heeft weinig smaak, en je proeft de ‘cheesecake’ helemaal niet. Het heeft ook een beetje een chemische en bittere nasmaak. Wel zit er wat lekkere aardbeien jam in die smaak toevoegt en naar aardbeien snoepjes smaakt, en stukjes crunchy koek.
10 jun. 2023
Weinig smaak
Het ijs zelf heeft weinig smaak, en je proeft de ‘cheesecake’ helemaal niet. Het heeft ook een beetje een chemische en bittere nasmaak. Wel zit er wat lekkere aardbeien jam in die smaak toevoegt en naar aardbeien snoepjes smaakt, en stukjes crunchy koek.

Lekkere aardbeien jam
Crunchy stukjes koek
Geen cheesecake smaak
Bittere nasmaak en beetje chemisch
Het ijs zelf is een beetje smaakloos
avatar Ijsfluencer
Ijsfluencer
4 mei 2023

mwoa
weinig kcals
rare koekstukjes

De soort koekachtige vlokken voelen niet lekker aan in je mond en de aardbei fantasie geeft geen bevredigend idee. Helaas, er is naast bovenstaande verder weinig mis mee en als je op de calorieën wil letten best een goede aankoop. Maar ik zou dan toch een andere uit het Oppo assortiment nemen. Deze mist de wow factor
4 mei 2023
mwoa
De soort koekachtige vlokken voelen niet lekker aan in je mond en de aardbei fantasie geeft geen bevredigend idee. Helaas, er is naast bovenstaande verder weinig mis mee en als je op de calorieën wil letten best een goede aankoop. Maar ik zou dan toch een andere uit het Oppo assortiment nemen. Deze mist de wow factor

weinig kcals
rare koekstukjes
avatar Crissie_19
Crissie_19
24 apr. 2023

Ik word hier echt misselijk van.
Vreemde smaak

Ik houd normaal enorm van Oppo ijs, en zeker van aardbei en cheesecake smaak maar ik vind deze echt niet lekker. Ik vind het een chemische, enorm zoete en tegelijkertijd wat zurige smaak hebben, wat ik niet gewend ben van Oppo (ik eet alle andere smaken regelmatig). Erg jammer, ik had hier meer van verwacht zeker gezien de cookies & cream en cookie dough niet meer te vinden zijn.
24 apr. 2023
Ik word hier echt misselijk van.
Ik houd normaal enorm van Oppo ijs, en zeker van aardbei en cheesecake smaak maar ik vind deze echt niet lekker. Ik vind het een chemische, enorm zoete en tegelijkertijd wat zurige smaak hebben, wat ik niet gewend ben van Oppo (ik eet alle andere smaken regelmatig). Erg jammer, ik had hier meer van verwacht zeker gezien de cookies & cream en cookie dough niet meer te vinden zijn.

Vreemde smaak
Wil je Oppo Brothers Strawberry cheesecake kopen? Wij vonden het bij:

Plaats een review

Heb jij Oppo Brothers Strawberry cheesecake? Dan zijn we benieuwd naar je mening! Laat hieronder een review achter en je begint meteen met het verzamelen van punten en badges. Wil je een product reviewen dat nog niet op ons platform staat? Stuur ons dan een mailtje en dan zorgen we dat het zo snel mogelijk wordt toegevoegd.

user

Bereidingswijze

Bevroren bewaren onder -18°C. Na ontdooiing niet opnieuw invriezen. Ten minste houdbaar tot: zie onderkant.

Ingrediënten

Ingrediënten: Volle MELK, oligofructose, room (MELK), gedeïoniseerd appelextract, zoetstoffen: erytritol, steviolglycosiden uit stevia, aardbeienpuree (4%), oplosbare maïsvezel, gedroogd MELK product, magere MELKpoeder, roomkaaspoeder (MELK), suiker, TARWEbloem, maltodextrine, kokosolie, zetmeel, emulgator: mono- en diglyceriden van vetzuren, boter (MELK), EI, natuurlijke aroma's, stabilisatoren: pectine, johannesbroodpitmeel, guarpitmeel, zuurteregulataar: citroenzuur, zout, rijsmiddel: ammoniumcarbonaat, zwarte wortelsapconcentraat Kan ook sporen bevatten van pinda's, soja en noten. HOOFDLETTERS, inclusief glutenbevattende granen, zie de HOOFDLETTERS ingrediënten.

Meer producten om te reviewen

Klaar om iets nieuws te ontdekken? Hier zijn een aantal producten waar andere gebruikers in geïnteresseerd waren. Misschien is het iets voor jou. Laat je inspireren door andere gebruikers en ontdek nieuwe producten uit supermarkt!

Relevante foodblogs

Waarom Goodoo het ijs van de toekomst maakt [SPONSORED]

Gepubliceerd op: 17 sep. 2025 Bij Goodoo zeggen we volmondig yes tegen ijs dat goed is voor jou én de planeet. Onze romige ijsjes maken we van cashewnoten die dankzij onze partner Johnny Cashew een tweede leven krijgen. Voor onze fruitijsjes werken we samen met The Banana Factory, waar bananenreststromen worden gered en verwerkt.

Ola komt met Minecraft ijs, wordt het een goudmijn?

Gepubliceerd op: 8 jul. 2025 Door middel van een nieuwe samenwerking komt Ola met een Minecraft ijsje. Voorlopig alleen verkocht bij AH en Jumbo, maar in potentie het begin van meer. Is deze stap van Ola het begin van een nieuwe goudmijn voor het bedrijf?

IJsjes op vakantie

Gepubliceerd op: 2 mei 2025 meivakantie is in volle gang en veel Nederlanders zijn naar het buitenland vertrokken. Veelal zijn dit zonvakanties en waar de zon schijnt worden ijsjes gegeten. Maar elk land heeft zijn eigen ijs, zelfs als ze van merken zijn die we ook in Nederland kennen. Je kunt dus echt op jacht naar unieke producten! Tijd om eens wat landen onder de loep te nemen en te zien welke ijsjes jij deze meivakantie kunt scoren!
Categorieën
Bakkerij
Dranken
Groenten & fruit
Koek, snacks & snoep
Maaltijden & gerechten
Sauzen & kruiden
Seizoen & specials
Speciale diëten
Toetjes
Vlees, vis & vegetarisch
Voorraadkast
Wereldkeuken
Zuivel