Ben & Jerry's Ijs dulce de-lish sundae

Er zijn 6 reviews met een gemiddelde score van 2,8 voor Ben & Jerry's Ijs dulce de-lish sundae. Meld je aan of log in en start meteen met het verzamelen van punten en het verdienen van badges. Gebruik de tags om dit product te vergelijken met andere producten in dezelfde categorie en misschien ontdek je wel jouw nieuwe favoriet uit de supermarkt!

Loading…

Loading…

Reviews

avatar Anneide
Anneide
30 okt. 2025

Ben & Jerry's dulce-de-lish sundae
Caramac achtige chocolade
Moeilijk te scheppen

Gezouten pure chocolade, caramelsaus, chocolade-roomijs en dan ook nog eens karamelijs met chunks caramelchocolade (die naar Caramac smaakt!). Onlangs de lange lijst vind ik dat niets in deze pint elkaar tegenwerkt, al snap ik het ook als het anderen een beetje te veel wordt. Door de grote stukken caramel bar in het karamelijs is een portie uit de pint scheppen wel een hele opgave..
30 okt. 2025
Ben & Jerry's dulce-de-lish sundae
Gezouten pure chocolade, caramelsaus, chocolade-roomijs en dan ook nog eens karamelijs met chunks caramelchocolade (die naar Caramac smaakt!). Onlangs de lange lijst vind ik dat niets in deze pint elkaar tegenwerkt, al snap ik het ook als het anderen een beetje te veel wordt. Door de grote stukken caramel bar in het karamelijs is een portie uit de pint scheppen wel een hele opgave..

Caramac achtige chocolade
Moeilijk te scheppen
avatar Boscagli
Boscagli
19 nov. 2023

Het smaakt eigenlijk niet ergens naar
Te zoutige smaak
Stukje zout bovenop

Het ijs smaakt veel te zout. Bovenop zit een chocoladelaag, waar vervolgens ook nog stukjes zout doorheen zitten. Dat maakt het gewoon niet lekkerder. Voor de rest proef je vooral karamel. Het smaakt dus vooral heel erg zoet, waardoor je niet echt iets goed proeft
19 nov. 2023
Het smaakt eigenlijk niet ergens naar
Het ijs smaakt veel te zout. Bovenop zit een chocoladelaag, waar vervolgens ook nog stukjes zout doorheen zitten. Dat maakt het gewoon niet lekkerder. Voor de rest proef je vooral karamel. Het smaakt dus vooral heel erg zoet, waardoor je niet echt iets goed proeft

Te zoutige smaak
Stukje zout bovenop
avatar SmulPlezier
SmulPlezier
15 okt. 2023

Tegenvaller
Lekkere karamel chunks
Bittere chocolade chunks bovenop
Duur

Ik had me echt verheugd hierop, maar deze smaak viel me tegen! Ik vond het chocolade slagroomijs niet bijzonder. De choco chunks bovenop waren te bitter. De karamel chunks vond ik het eigenlijk het enigste wat lekker was aan deze bak ijs. Misschien had ik te hoge verwachtingen, maar ik vond het allemaal bij elkaar gewoon net de plank misslaan. Niks bijzonders, niet uitgesproken lekker of romig. Dat "neh" gevoel, niet voor herhaling vatbaar.
15 okt. 2023
Tegenvaller
Ik had me echt verheugd hierop, maar deze smaak viel me tegen! Ik vond het chocolade slagroomijs niet bijzonder. De choco chunks bovenop waren te bitter. De karamel chunks vond ik het eigenlijk het enigste wat lekker was aan deze bak ijs. Misschien had ik te hoge verwachtingen, maar ik vond het allemaal bij elkaar gewoon net de plank misslaan. Niks bijzonders, niet uitgesproken lekker of romig. Dat "neh" gevoel, niet voor herhaling vatbaar.

Lekkere karamel chunks
Bittere chocolade chunks bovenop
Duur
avatar thinkingaboutit
thinkingaboutit
9 aug. 2023

te duur en niet lekker ijs
smaak
prijs

te duur en niet lekker ijs
9 aug. 2023
te duur en niet lekker ijs
te duur en niet lekker ijs

smaak
prijs
avatar Puppybeertje
Puppybeertje
3 jul. 2023

Een van mijn favoriete Ben&Jerry's
Veel karamel
Duur dus haal het alleen in de aanbieding

Ik hou erg veel van karamel wat er veel in zit, daarom is dit ook een van mijn favorieten.
3 jul. 2023
Een van mijn favoriete Ben&Jerry's
Ik hou erg veel van karamel wat er veel in zit, daarom is dit ook een van mijn favorieten.

Veel karamel
Duur dus haal het alleen in de aanbieding
avatar Ijsfluencer
Ijsfluencer
23 mrt. 2023

te veel caramel
te veel caramel
te zoet

Het is te veel caramel, het was dan ook beter geweest met een slagroomijs top. In de chocolade zit zout wat het niet beter maakt. Er was zoveel meer van te maken dan dit.
23 mrt. 2023
te veel caramel
Het is te veel caramel, het was dan ook beter geweest met een slagroomijs top. In de chocolade zit zout wat het niet beter maakt. Er was zoveel meer van te maken dan dit.

te veel caramel
te zoet
Wil je Ben & Jerry's Ijs dulce de-lish sundae kopen? Wij vonden het bij:

Plaats een review

Heb jij Ben & Jerry's Ijs dulce de-lish sundae? Dan zijn we benieuwd naar je mening! Laat hieronder een review achter en je begint meteen met het verzamelen van punten en badges. Wil je een product reviewen dat nog niet op ons platform staat? Stuur ons dan een mailtje en dan zorgen we dat het zo snel mogelijk wordt toegevoegd.

user

Bereidingswijze

Bewaren bij -18°C.

Ingrediënten

Ingrediënten: Water, suiker, ROOM (18%), geconcentreerde magere MELK, glucosestroop, kokosolie, EIGEEL1, plantaardige oliën (raapzaad, zonnebloem), cacaopoeder (1%), magere MELKPOEDER, magere cacaopoeder (0,5%), BOTERCONCENTRAAT, LACTOSE en MELKEIWITTEN, gemodificeerd maïszetmeel, zout, gekarameliseerde suiker, stabilisatoren (guargom, carrageen, johannesbroodpitmeel), emulgatoren (lecithines (bevat SOJA)), melasse, GERSTEMOUTEXTRACT, zeezout, natuurlijke aroma's, zuurteregelaar (citroenzuur). 1Van vrije uitloopeieren. >Fairtrade cacao, suiker, vanille. Suiker en vanille volgens mass balance. Totaal 53%F, exclusief water en zuivel. (F)info.fairtrade.net/sourcing. ΔCacao afkomstig van Open Chain principes: 100%. Past in een vegetarisch dieet.

Meer producten om te reviewen

Klaar om iets nieuws te ontdekken? Hier zijn een aantal producten waar andere gebruikers in geïnteresseerd waren. Misschien is het iets voor jou. Laat je inspireren door andere gebruikers en ontdek nieuwe producten uit supermarkt!

Relevante foodblogs

Waarom Goodoo het ijs van de toekomst maakt [SPONSORED]

Gepubliceerd op: 17 sep. 2025 Bij Goodoo zeggen we volmondig yes tegen ijs dat goed is voor jou én de planeet. Onze romige ijsjes maken we van cashewnoten die dankzij onze partner Johnny Cashew een tweede leven krijgen. Voor onze fruitijsjes werken we samen met The Banana Factory, waar bananenreststromen worden gered en verwerkt.

Ola komt met Minecraft ijs, wordt het een goudmijn?

Gepubliceerd op: 8 jul. 2025 Door middel van een nieuwe samenwerking komt Ola met een Minecraft ijsje. Voorlopig alleen verkocht bij AH en Jumbo, maar in potentie het begin van meer. Is deze stap van Ola het begin van een nieuwe goudmijn voor het bedrijf?

IJsjes op vakantie

Gepubliceerd op: 2 mei 2025 meivakantie is in volle gang en veel Nederlanders zijn naar het buitenland vertrokken. Veelal zijn dit zonvakanties en waar de zon schijnt worden ijsjes gegeten. Maar elk land heeft zijn eigen ijs, zelfs als ze van merken zijn die we ook in Nederland kennen. Je kunt dus echt op jacht naar unieke producten! Tijd om eens wat landen onder de loep te nemen en te zien welke ijsjes jij deze meivakantie kunt scoren!
Categorieën
Bakkerij
Dranken
Groenten & fruit
Koek, snacks & snoep
Maaltijden & gerechten
Sauzen & kruiden
Seizoen & specials
Speciale diëten
Toetjes
Vlees, vis & vegetarisch
Voorraadkast
Wereldkeuken
Zuivel