Lohilo Strawberry white

Er zijn 5 reviews met een gemiddelde score van 3,6 voor Lohilo Strawberry white. Meld je aan of log in en start meteen met het verzamelen van punten en het verdienen van badges. Gebruik de tags om dit product te vergelijken met andere producten in dezelfde categorie en misschien ontdek je wel jouw nieuwe favoriet uit de supermarkt!

Loading…

Loading…

Reviews

avatar Omnomnomnivoor
Omnomnomnivoor
29 jan. 2024

Echte middenmoter
Lekker fris
Prettig formaat verpakking
Niet zo veel smaak

Zoals Boscagli al zegt heeft het ijs helaas niet heel veel smaak. Het is wel lekker fris en dus weinig calorieën. Qua prijs is het niet de duurste en niet de goedkoopste. Een echte middenmoter dus. Het is wel een erg prettig formaat verpakking vindt ik zelf.
29 jan. 2024
Echte middenmoter
Zoals Boscagli al zegt heeft het ijs helaas niet heel veel smaak. Het is wel lekker fris en dus weinig calorieën. Qua prijs is het niet de duurste en niet de goedkoopste. Een echte middenmoter dus. Het is wel een erg prettig formaat verpakking vindt ik zelf.

Lekker fris
Prettig formaat verpakking
Niet zo veel smaak
avatar Boscagli
Boscagli
22 aug. 2023

Flauw van smaak
Witte chocolade voegt weinig
Aardbeiensmaak is heel flauw

Het aardbeienijs is behoorlijk flauw van smaak, had wel iets sterker gemogen. De witte chocolade voegt ook weinig toe aan het geheel, omdat deze ook een flauwe smaak heeft. Geef mij maar de salted caramel variant!
22 aug. 2023
Flauw van smaak
Het aardbeienijs is behoorlijk flauw van smaak, had wel iets sterker gemogen. De witte chocolade voegt ook weinig toe aan het geheel, omdat deze ook een flauwe smaak heeft. Geef mij maar de salted caramel variant!

Witte chocolade voegt weinig
Aardbeiensmaak is heel flauw
avatar Mellowx
Mellowx
24 jul. 2023

Veruit mijn favoriete ijs!
Goede smaak
Zoet maar niet te
Proteïne en lekker
Duur

Echt een hele goede diepe aardbei smaak en met een swirl van witte chocolade erbij. Ook lekker, omdat het een goede portie is en er een goede hoeveelheid Proteïne inzit en het toch gewoon echt smaakvol en genieten is! Alleen helaas wel nogal duur.
24 jul. 2023
Veruit mijn favoriete ijs!
Echt een hele goede diepe aardbei smaak en met een swirl van witte chocolade erbij. Ook lekker, omdat het een goede portie is en er een goede hoeveelheid Proteïne inzit en het toch gewoon echt smaakvol en genieten is! Alleen helaas wel nogal duur.

Goede smaak
Zoet maar niet te
Proteïne en lekker
Duur
avatar Proefstuk
Proefstuk
7 jul. 2023

Wat een sensatie
Dikke witte chocoladelaag
Jam-swirl
Leuke verpakking
De prijs
Nieuw recept is bahhhh:(

Perfecte snack-pot. Deze heeft onlangs een 'remake' gekregen waardoor ik em nu echt vies vind. Daarvoor was het echt top! Lekker ijs met een aardbeienjam-swirl en een harde witte chocoladelaag on top. Hopelijk komt de 'oude' variant snel terug.
7 jul. 2023
Wat een sensatie
Perfecte snack-pot. Deze heeft onlangs een 'remake' gekregen waardoor ik em nu echt vies vind. Daarvoor was het echt top! Lekker ijs met een aardbeienjam-swirl en een harde witte chocoladelaag on top. Hopelijk komt de 'oude' variant snel terug.

Dikke witte chocoladelaag
Jam-swirl
Leuke verpakking
De prijs
Nieuw recept is bahhhh:(
avatar ZoYvarrr
ZoYvarrr
27 jun. 2023

goed excuus om de gehele bak leeg te eten
je proeft de aardbei echt goed
goed excuus
er zit alleen chocolade op en niet doorheen
duur

dit is in theorie gewoon geen vies ijs. het wordt verpakt in een handige 1persoonsportie en smaakt ook gewoon heel erg lekker alleen vind ik wel dat ze in korte tijd zo erg geinflateerd zijn want in het begin waren ze maar 2,99 en nu 50 procent duurder maar dat doet niet onder aan het feit dat ik zo'n bakje voor zowel 2,99 als 4,49 in 1 x zou leegeten
27 jun. 2023
goed excuus om de gehele bak leeg te eten
dit is in theorie gewoon geen vies ijs. het wordt verpakt in een handige 1persoonsportie en smaakt ook gewoon heel erg lekker alleen vind ik wel dat ze in korte tijd zo erg geinflateerd zijn want in het begin waren ze maar 2,99 en nu 50 procent duurder maar dat doet niet onder aan het feit dat ik zo'n bakje voor zowel 2,99 als 4,49 in 1 x zou leegeten

je proeft de aardbei echt goed
goed excuus
er zit alleen chocolade op en niet doorheen
duur
Wil je Lohilo Strawberry white kopen? Wij vonden het bij:

Plaats een review

Heb jij Lohilo Strawberry white? Dan zijn we benieuwd naar je mening! Laat hieronder een review achter en je begint meteen met het verzamelen van punten en badges. Wil je een product reviewen dat nog niet op ons platform staat? Stuur ons dan een mailtje en dan zorgen we dat het zo snel mogelijk wordt toegevoegd.

user

Bereidingswijze

Bewaaradvies: bewaren bij -18°C of lager.

Ingrediënten

Ingrediënten: MELK, caseïne (MELK), wei(MELK), dextrose, fructose, zoetstoffen (xylitol, maltitol, erytritol), vezels (polydextrose), kokosnootolie, aardbeien, cacaoboter, natuurlijke smaakstof (vanille, aardbei), natuurlijke kleurstof (rode biet), stabilisatoren (johannesbroodpitmeel, guargom), emulgatoren (plantaardige mono- en diglyceriden van vetzuren), enzym (lactase), zout, SOJA-lecithine. Kan sporen van pinda's of andere noten bevatten.

Meer producten om te reviewen

Klaar om iets nieuws te ontdekken? Hier zijn een aantal producten waar andere gebruikers in geïnteresseerd waren. Misschien is het iets voor jou. Laat je inspireren door andere gebruikers en ontdek nieuwe producten uit supermarkt!

Relevante foodblogs

Waarom Goodoo het ijs van de toekomst maakt [SPONSORED]

Gepubliceerd op: 17 sep. 2025 Bij Goodoo zeggen we volmondig yes tegen ijs dat goed is voor jou én de planeet. Onze romige ijsjes maken we van cashewnoten die dankzij onze partner Johnny Cashew een tweede leven krijgen. Voor onze fruitijsjes werken we samen met The Banana Factory, waar bananenreststromen worden gered en verwerkt.

Ola komt met Minecraft ijs, wordt het een goudmijn?

Gepubliceerd op: 8 jul. 2025 Door middel van een nieuwe samenwerking komt Ola met een Minecraft ijsje. Voorlopig alleen verkocht bij AH en Jumbo, maar in potentie het begin van meer. Is deze stap van Ola het begin van een nieuwe goudmijn voor het bedrijf?

IJsjes op vakantie

Gepubliceerd op: 2 mei 2025 meivakantie is in volle gang en veel Nederlanders zijn naar het buitenland vertrokken. Veelal zijn dit zonvakanties en waar de zon schijnt worden ijsjes gegeten. Maar elk land heeft zijn eigen ijs, zelfs als ze van merken zijn die we ook in Nederland kennen. Je kunt dus echt op jacht naar unieke producten! Tijd om eens wat landen onder de loep te nemen en te zien welke ijsjes jij deze meivakantie kunt scoren!
Categorieën
Bakkerij
Dranken
Groenten & fruit
Koek, snacks & snoep
Maaltijden & gerechten
Sauzen & kruiden
Seizoen & specials
Speciale diëten
Toetjes
Vlees, vis & vegetarisch
Voorraadkast
Wereldkeuken
Zuivel