Jamin Paasei karamel melk

Er zijn 2 reviews met een gemiddelde score van 4,5 voor Jamin Paasei karamel melk. Meld je aan of log in en start meteen met het verzamelen van punten en het verdienen van badges. Gebruik de tags om dit product te vergelijken met andere producten in dezelfde categorie en misschien ontdek je wel jouw nieuwe favoriet uit de supermarkt!

Loading…

Loading…

Reviews

avatar nezs01
nezs01
8 feb. 2024

Lekker
Lekker
Stroperige karamel vulling

Goede melk chocolade ei met een stroperige karamel vulling. Best zoet en daardoor ook wel machtig. Maar zeker wel lekker
8 feb. 2024
Lekker
Goede melk chocolade ei met een stroperige karamel vulling. Best zoet en daardoor ook wel machtig. Maar zeker wel lekker

Lekker
Stroperige karamel vulling
avatar Enia
Enia
9 apr. 2023

Karamel = life
karamel
als je het opeet is het weg

Perfecte combinatie van crunchy en zacht. De karamel vloeit er niet uit, is iets harder, maar smaakt wel heel lekker. De chocola is ook goed. Overall een heel lekker eitje.
9 apr. 2023
Karamel = life
Perfecte combinatie van crunchy en zacht. De karamel vloeit er niet uit, is iets harder, maar smaakt wel heel lekker. De chocola is ook goed. Overall een heel lekker eitje.

karamel
als je het opeet is het weg
Wil je Jamin Paasei karamel melk kopen? Wij vonden het bij:

Plaats een review

Heb jij Jamin Paasei karamel melk? Dan zijn we benieuwd naar je mening! Laat hieronder een review achter en je begint meteen met het verzamelen van punten en badges. Wil je een product reviewen dat nog niet op ons platform staat? Stuur ons dan een mailtje en dan zorgen we dat het zo snel mogelijk wordt toegevoegd.

user

Meer producten om te reviewen

Klaar om iets nieuws te ontdekken? Hier zijn een aantal producten waar andere gebruikers in geïnteresseerd waren. Misschien is het iets voor jou. Laat je inspireren door andere gebruikers en ontdek nieuwe producten uit supermarkt!

Relevante foodblogs

Ja, de paaseieren zijn er (nu) alweer!

Gepubliceerd op: 27 jan. 2025 We leven in de laatste week van januari en de chocolade paaseitjes liggen al weer enkele weken(!) in de winkels. Winkels, als in meervoud. Bij Albert Heijn, Jumbo en uiteraard Jamin zijn ze al te krijgen en het roept toch de vraag op: waarom zo vroeg al? Niet omdat we willen zeuren en omdat het nog lang geen Pasen is, we willen geen zelfde discussie als met de kruidnoten, maar is het wel een verstandige keuze van de supermarkten om het paasseizoen zo lang op te rekken?
Categorieën
Bakkerij
Dranken
Groenten & fruit
Koek, snacks & snoep
Maaltijden & gerechten
Sauzen & kruiden
Seizoen & specials
Speciale diëten
Toetjes
Vlees, vis & vegetarisch
Voorraadkast
Wereldkeuken
Zuivel