Jamin Paasei karamel zeezout melk

Er zijn 3 reviews met een gemiddelde score van 4,0 voor Jamin Paasei karamel zeezout melk. Meld je aan of log in en start meteen met het verzamelen van punten en het verdienen van badges. Gebruik de tags om dit product te vergelijken met andere producten in dezelfde categorie en misschien ontdek je wel jouw nieuwe favoriet uit de supermarkt!

Loading…

Loading…

Reviews

avatar Omnomnomnivoor
Omnomnomnivoor
6 mrt. 2025

Echt geweldig
Heeeeeeerlijke karamel

Een van de beste karamelsmaken die ik heb geproefd!
6 mrt. 2025
Echt geweldig
Een van de beste karamelsmaken die ik heb geproefd!

Heeeeeeerlijke karamel
avatar nezs01
nezs01
8 feb. 2024

Is wat het hoort te zijn
Karamel zeezout smaak
Stroperige karamel vulling

Precies zoals verwacht. Lekkere stroperige karamel vulling met zeezout. Wel lekker.
8 feb. 2024
Is wat het hoort te zijn
Precies zoals verwacht. Lekkere stroperige karamel vulling met zeezout. Wel lekker.

Karamel zeezout smaak
Stroperige karamel vulling
avatar Loreen
Loreen
6 apr. 2023

Heerlijk
Lekker

Ik hou al van zeezout karamel dus deze was zeker ook echt lekker
6 apr. 2023
Heerlijk
Ik hou al van zeezout karamel dus deze was zeker ook echt lekker

Lekker
Wil je Jamin Paasei karamel zeezout melk kopen? Wij vonden het bij:

Plaats een review

Heb jij Jamin Paasei karamel zeezout melk? Dan zijn we benieuwd naar je mening! Laat hieronder een review achter en je begint meteen met het verzamelen van punten en badges. Wil je een product reviewen dat nog niet op ons platform staat? Stuur ons dan een mailtje en dan zorgen we dat het zo snel mogelijk wordt toegevoegd.

user

Meer producten om te reviewen

Klaar om iets nieuws te ontdekken? Hier zijn een aantal producten waar andere gebruikers in geïnteresseerd waren. Misschien is het iets voor jou. Laat je inspireren door andere gebruikers en ontdek nieuwe producten uit supermarkt!

Relevante foodblogs

Ja, de paaseieren zijn er (nu) alweer!

Gepubliceerd op: 27 jan. 2025 We leven in de laatste week van januari en de chocolade paaseitjes liggen al weer enkele weken(!) in de winkels. Winkels, als in meervoud. Bij Albert Heijn, Jumbo en uiteraard Jamin zijn ze al te krijgen en het roept toch de vraag op: waarom zo vroeg al? Niet omdat we willen zeuren en omdat het nog lang geen Pasen is, we willen geen zelfde discussie als met de kruidnoten, maar is het wel een verstandige keuze van de supermarkten om het paasseizoen zo lang op te rekken?
Categorieën
Bakkerij
Dranken
Groenten & fruit
Koek, snacks & snoep
Maaltijden & gerechten
Sauzen & kruiden
Seizoen & specials
Speciale diëten
Toetjes
Vlees, vis & vegetarisch
Voorraadkast
Wereldkeuken
Zuivel