Viennetta IJs vanille

Er zijn 11 reviews met een gemiddelde score van 2,4 voor Viennetta IJs vanille. Meld je aan of log in en start meteen met het verzamelen van punten en het verdienen van badges. Gebruik de tags om dit product te vergelijken met andere producten in dezelfde categorie en misschien ontdek je wel jouw nieuwe favoriet uit de supermarkt!

Loading…

Loading…

Reviews

avatar LoK
LoK
1 jan. 2025

Nooit kopen!!
Geen
Geen
Geen
Vies ijs
Minder chocolade
Minder dan vroeger

Jaren geleden Viennetta ijs vaak gegeten met ons gezin (5p). We vonden het heerlijk! Lang niet gehad en zag het nu weer liggen in de winkel. De doos leek hetzelfde, maar de inhoud was veel minder. Veel kleiner stuk. Het ijs smaakte vies en er zat veel minder chocolade in. Dacht dat het aan mij lag totdat de andere familieleden vroegen ‘wat is dit…?’. Zij hadden dezelfde mening als ik. Kortom een enorme teleurstelling! Wat een belazerij! Dit ga ik NOOIT meer kopen! Dit is echt troep!
1 jan. 2025
Nooit kopen!!
Jaren geleden Viennetta ijs vaak gegeten met ons gezin (5p). We vonden het heerlijk! Lang niet gehad en zag het nu weer liggen in de winkel. De doos leek hetzelfde, maar de inhoud was veel minder. Veel kleiner stuk. Het ijs smaakte vies en er zat veel minder chocolade in. Dacht dat het aan mij lag totdat de andere familieleden vroegen ‘wat is dit…?’. Zij hadden dezelfde mening als ik. Kortom een enorme teleurstelling! Wat een belazerij! Dit ga ik NOOIT meer kopen! Dit is echt troep!

Geen
Geen
Geen
Vies ijs
Minder chocolade
Minder dan vroeger
avatar LoK LoK
avatar Omnomnomnivoor
Omnomnomnivoor
31 dec. 2024

Beetje basic
Best lekker
Beetje basic

Uit nolstalgie weer eens gehaald en het is best lekker, maar wel een beetje basic. Het ijs-assortiment is behoorlijk geevolueerd over de jaren en dit product is gewoon gedateerd. Ik zie dat er wel special editions enzo zijn, maar ik zie ze niet in de winkel. Dit merk verdient een upgrade.
31 dec. 2024
Beetje basic
Uit nolstalgie weer eens gehaald en het is best lekker, maar wel een beetje basic. Het ijs-assortiment is behoorlijk geevolueerd over de jaren en dit product is gewoon gedateerd. Ik zie dat er wel special editions enzo zijn, maar ik zie ze niet in de winkel. Dit merk verdient een upgrade.

Best lekker
Beetje basic
avatar Boscagli
Boscagli
7 aug. 2024

Matig
Stam
Weinig smaak

Het lijkt een luxe ijstaart, maar qua smaak is het niet veel. De chocolade is van lage kwaliteit en het ijs is niet erg romig.
7 aug. 2024
Matig
Het lijkt een luxe ijstaart, maar qua smaak is het niet veel. De chocolade is van lage kwaliteit en het ijs is niet erg romig.

Stam
Weinig smaak
avatar Oma proeft
Oma proeft
26 mrt. 2024

Voor ‘n keertje
Spotgoedkoop
Veel suikers

Voor 99 cent ‘n pak ijs, met chocoladestukjes. Heb ik ook niet laten liggen, ze vlogen weg. In ieder geval is ‘t nu op en voor de volle prijs gaat het ‘m niet worden.
26 mrt. 2024
Voor ‘n keertje
Voor 99 cent ‘n pak ijs, met chocoladestukjes. Heb ik ook niet laten liggen, ze vlogen weg. In ieder geval is ‘t nu op en voor de volle prijs gaat het ‘m niet worden.

Spotgoedkoop
Veel suikers
avatar Robijnhoeve
Robijnhoeve
26 dec. 2023

Totaal smakeloze ijstaart
Presentatie
Totaal smakeloos

Het enige dat indruk maakt is de verpakking, waarop een zeer smakelijk uitziende ijstaart is te zien. Ondanks alle (foute) suikers die zijn toegevoegd, is deze ijstaart totaal smakeloos. Het is toch elke keer weer jammer om te zien hoe Unilever al zijn (opgekochte) producten steeds weer om zeep weet te helpen. Dit ijs zou de naam 'Viennetta' niet mogen dragen, aangezien het niet in de buurt komt van de oorspronkelijke Ola Viennetta.
26 dec. 2023
Totaal smakeloze ijstaart
Het enige dat indruk maakt is de verpakking, waarop een zeer smakelijk uitziende ijstaart is te zien. Ondanks alle (foute) suikers die zijn toegevoegd, is deze ijstaart totaal smakeloos. Het is toch elke keer weer jammer om te zien hoe Unilever al zijn (opgekochte) producten steeds weer om zeep weet te helpen. Dit ijs zou de naam 'Viennetta' niet mogen dragen, aangezien het niet in de buurt komt van de oorspronkelijke Ola Viennetta.

Presentatie
Totaal smakeloos
avatar Robijnhoeve Robijnhoeve
avatar nezs01
nezs01
24 jul. 2023

Matig
Lekkere chocolade
Uitstraling
Smelt snel
Weinig smaak

Ziet er mooi uit. Snijd makkelijk. Maar smelt enorm snel! De laagjes chocolade zijn wel lekker krokant, maar verder qua smaak vind ik het erg matig.
24 jul. 2023
Matig
Ziet er mooi uit. Snijd makkelijk. Maar smelt enorm snel! De laagjes chocolade zijn wel lekker krokant, maar verder qua smaak vind ik het erg matig.

Lekkere chocolade
Uitstraling
Smelt snel
Weinig smaak
avatar Devina
Devina
22 jul. 2023

niets speciaal
Lekkere chocola
Groot
Nog veel smaak

Wij aten deze altijd met kerst maar het is toch wel redelijk smaakloos
22 jul. 2023
niets speciaal
Wij aten deze altijd met kerst maar het is toch wel redelijk smaakloos

Lekkere chocola
Groot
Nog veel smaak
avatar snackywhacky
snackywhacky
4 jul. 2023

Lage kwaliteit
Presentatie
Servering
Weinig vanille
Smakeloze chocola
Te luchtig

Ik snap niet waarom dit altijd bij de feestdagen op tafel komt. Ja, een leuke presentatie en makkelijk een schijf te serveren. Maar de kwaliteit van het ijs is slecht. Smakeloos, luchtig ijs dat geen vanillesmaak heeft, en de dunne neppe chocola is ook helemaal niet zo smaakvol als bijv Magnum.
4 jul. 2023
Lage kwaliteit
Ik snap niet waarom dit altijd bij de feestdagen op tafel komt. Ja, een leuke presentatie en makkelijk een schijf te serveren. Maar de kwaliteit van het ijs is slecht. Smakeloos, luchtig ijs dat geen vanillesmaak heeft, en de dunne neppe chocola is ook helemaal niet zo smaakvol als bijv Magnum.

Presentatie
Servering
Weinig vanille
Smakeloze chocola
Te luchtig
avatar juulreviews
juulreviews
6 mei 2023

prima ijstaart
groot
chocoladestukjes

De ijstaart is niet heel bijzonder, lijkt wat op straciatella met alle stukjes chocolade door de room. Het is wel erg groot, dus met veel mensen te eten.
6 mei 2023
prima ijstaart
De ijstaart is niet heel bijzonder, lijkt wat op straciatella met alle stukjes chocolade door de room. Het is wel erg groot, dus met veel mensen te eten.

groot
chocoladestukjes
avatar STRIJDER-J
STRIJDER-J
16 feb. 2023

Prima
Goede chocola
Niet bijzonder.

Niet echt bijzonder, wel altijd lekker. Goede chocolade.
16 feb. 2023
Prima
Niet echt bijzonder, wel altijd lekker. Goede chocolade.

Goede chocola
Niet bijzonder.
avatar Rosie de belg
Rosie de belg
9 jan. 2022

Miskoop
Romig
Licht
Zacht
Smaakloos

Teleurstelling wat betreft smaak. Heb beter gegeten van onbekende merken.
9 jan. 2022
Miskoop
Teleurstelling wat betreft smaak. Heb beter gegeten van onbekende merken.

Romig
Licht
Zacht
Smaakloos
avatar Rosie de belg Rosie de belg
Wil je Viennetta IJs vanille kopen? Wij vonden het bij:

Plaats een review

Heb jij Viennetta IJs vanille? Dan zijn we benieuwd naar je mening! Laat hieronder een review achter en je begint meteen met het verzamelen van punten en badges. Wil je een product reviewen dat nog niet op ons platform staat? Stuur ons dan een mailtje en dan zorgen we dat het zo snel mogelijk wordt toegevoegd.

user

Ingrediënten

Gerehydrateerde magere MELK, kokosolie, glucose-fructosestroop, suiker, water, glucosestroop, magere cacaopoeder, LACTOSE en MELKEIWITTEN, emulgatoren (mono- en diglyceriden van vetzuren, ammoniumfosfatiden), stabilisatoren (johannesbroodpitmeel, guargom, carrageen), aroma Kan soja bevatten.

Bewaarinstructies

Bewaren bij -18°C. Ten minste houdbaar tot einde: zie zijkant van verpakking.

Meer producten om te reviewen

Klaar om iets nieuws te ontdekken? Hier zijn een aantal producten waar andere gebruikers in geïnteresseerd waren. Misschien is het iets voor jou. Laat je inspireren door andere gebruikers en ontdek nieuwe producten uit supermarkt!

Relevante foodblogs

Waarom Goodoo het ijs van de toekomst maakt [SPONSORED]

Gepubliceerd op: 17 sep. 2025 Bij Goodoo zeggen we volmondig yes tegen ijs dat goed is voor jou én de planeet. Onze romige ijsjes maken we van cashewnoten die dankzij onze partner Johnny Cashew een tweede leven krijgen. Voor onze fruitijsjes werken we samen met The Banana Factory, waar bananenreststromen worden gered en verwerkt.

Ola komt met Minecraft ijs, wordt het een goudmijn?

Gepubliceerd op: 8 jul. 2025 Door middel van een nieuwe samenwerking komt Ola met een Minecraft ijsje. Voorlopig alleen verkocht bij AH en Jumbo, maar in potentie het begin van meer. Is deze stap van Ola het begin van een nieuwe goudmijn voor het bedrijf?

IJsjes op vakantie

Gepubliceerd op: 2 mei 2025 meivakantie is in volle gang en veel Nederlanders zijn naar het buitenland vertrokken. Veelal zijn dit zonvakanties en waar de zon schijnt worden ijsjes gegeten. Maar elk land heeft zijn eigen ijs, zelfs als ze van merken zijn die we ook in Nederland kennen. Je kunt dus echt op jacht naar unieke producten! Tijd om eens wat landen onder de loep te nemen en te zien welke ijsjes jij deze meivakantie kunt scoren!
Categorieën
Bakkerij
Dranken
Groenten & fruit
Koek, snacks & snoep
Maaltijden & gerechten
Sauzen & kruiden
Seizoen & specials
Speciale diëten
Toetjes
Vlees, vis & vegetarisch
Voorraadkast
Wereldkeuken
Zuivel