Viennetta Birthday cake

Er zijn 5 reviews met een gemiddelde score van 2,8 voor Viennetta Birthday cake. Meld je aan of log in en start meteen met het verzamelen van punten en het verdienen van badges. Gebruik de tags om dit product te vergelijken met andere producten in dezelfde categorie en misschien ontdek je wel jouw nieuwe favoriet uit de supermarkt!

Loading…

Loading…

Reviews

avatar nezs01
nezs01
6 aug. 2025

Lekker, maar niet bijzonder
Romig
Knapperige chocolade
Chemische aardbeien smaak
Niet bijzonder

Prima romige ijstaart met een duidelijke zoete aardbeien en vanillesmaak. Het heeft de knapperige chocoladelaag is zoals je van Viennetta gewend bent. De aardbeiensmaak is wel chemisch en overheerst nogal. Het ziet er leuk uit en smaakt op zich prima, maar het doet totaal niet denken aan birthdaycake.
6 aug. 2025
Lekker, maar niet bijzonder
Prima romige ijstaart met een duidelijke zoete aardbeien en vanillesmaak. Het heeft de knapperige chocoladelaag is zoals je van Viennetta gewend bent. De aardbeiensmaak is wel chemisch en overheerst nogal. Het ziet er leuk uit en smaakt op zich prima, maar het doet totaal niet denken aan birthdaycake.

Romig
Knapperige chocolade
Chemische aardbeien smaak
Niet bijzonder
avatar Sas
Sas
2 jul. 2023

Ziet er lekkerder uit dan dat het smaakt
Het ziet er leuk feestig uit
Het smaakt lekker naar ijs
Het ijs ziet er lekkerder uit dan dat het is
Niet bijzonder

Tja het is lekker maar niet bijzonder
2 jul. 2023
Ziet er lekkerder uit dan dat het smaakt
Tja het is lekker maar niet bijzonder

Het ziet er leuk feestig uit
Het smaakt lekker naar ijs
Het ijs ziet er lekkerder uit dan dat het is
Niet bijzonder
avatar Sas Sas
avatar Felicia
Felicia
2 jul. 2023

Ijs
Lekker
Niet bijzonder

Lekker maar niet bijzonder
2 jul. 2023
Ijs
Lekker maar niet bijzonder

Lekker
Niet bijzonder
avatar Pastakonijn
Pastakonijn
24 apr. 2023

Niet mijn ding
Geen birthday cake smaak

De aardbei smaak in het ijs is super overheersend en ik proef totaal geen birthday cake. Ben er zelf niet zo weg van.
24 apr. 2023
Niet mijn ding
De aardbei smaak in het ijs is super overheersend en ik proef totaal geen birthday cake. Ben er zelf niet zo weg van.

Geen birthday cake smaak
avatar VetGezellig
VetGezellig
24 apr. 2023

Birthday cake? Nee! Lekker? Ja prima!
Romig

Ik proef gelijk aardbeien ijs met vanille ijs, maar vooral het aardbeien ijs overheerst. De naam "birthday cake" is een beetje ongelukkig gekozen.
24 apr. 2023
Birthday cake? Nee! Lekker? Ja prima!
Ik proef gelijk aardbeien ijs met vanille ijs, maar vooral het aardbeien ijs overheerst. De naam "birthday cake" is een beetje ongelukkig gekozen.

Romig
Wil je Viennetta Birthday cake kopen? Wij vonden het bij:

Plaats een review

Heb jij Viennetta Birthday cake? Dan zijn we benieuwd naar je mening! Laat hieronder een review achter en je begint meteen met het verzamelen van punten en badges. Wil je een product reviewen dat nog niet op ons platform staat? Stuur ons dan een mailtje en dan zorgen we dat het zo snel mogelijk wordt toegevoegd.

user

Ingrediënten

Gerehydrateerde magere MELK, kokosolie, glucose-fructosestroop, suiker, glucosestroop, water, magere cacaopoeder, LACTOSE en MELKEIWITTEN, emulgatoren (mono- en diglyceriden van vetzuren, ammoniumfosfatiden), stabilisatoren (carrageen, guargom, johannesbroodpitmeel, Arabische gom), TARWEZETMEEL, zuurteregelaar (citroenzuur), geconcentreerd rode bietensap, gemodificeerd maiszetmeel, natuurlijk vanillearoma, natuurlijk aroma, kleurstof (carotenen), suikerstroop, saffloerconcentraat, zwarte bessenconcentraat, citroenconcentraat, geconcentreerd radijssap, geconcentreerd appelsap, spirulinaconcentraat.

Bewaarinstructies

Bewaren bij -18degC

Meer producten om te reviewen

Klaar om iets nieuws te ontdekken? Hier zijn een aantal producten waar andere gebruikers in geïnteresseerd waren. Misschien is het iets voor jou. Laat je inspireren door andere gebruikers en ontdek nieuwe producten uit supermarkt!

Relevante foodblogs

Waarom Goodoo het ijs van de toekomst maakt [SPONSORED]

Gepubliceerd op: 17 sep. 2025 Bij Goodoo zeggen we volmondig yes tegen ijs dat goed is voor jou én de planeet. Onze romige ijsjes maken we van cashewnoten die dankzij onze partner Johnny Cashew een tweede leven krijgen. Voor onze fruitijsjes werken we samen met The Banana Factory, waar bananenreststromen worden gered en verwerkt.

Ola komt met Minecraft ijs, wordt het een goudmijn?

Gepubliceerd op: 8 jul. 2025 Door middel van een nieuwe samenwerking komt Ola met een Minecraft ijsje. Voorlopig alleen verkocht bij AH en Jumbo, maar in potentie het begin van meer. Is deze stap van Ola het begin van een nieuwe goudmijn voor het bedrijf?

IJsjes op vakantie

Gepubliceerd op: 2 mei 2025 meivakantie is in volle gang en veel Nederlanders zijn naar het buitenland vertrokken. Veelal zijn dit zonvakanties en waar de zon schijnt worden ijsjes gegeten. Maar elk land heeft zijn eigen ijs, zelfs als ze van merken zijn die we ook in Nederland kennen. Je kunt dus echt op jacht naar unieke producten! Tijd om eens wat landen onder de loep te nemen en te zien welke ijsjes jij deze meivakantie kunt scoren!
Categorieën
Bakkerij
Dranken
Groenten & fruit
Koek, snacks & snoep
Maaltijden & gerechten
Sauzen & kruiden
Seizoen & specials
Speciale diëten
Toetjes
Vlees, vis & vegetarisch
Voorraadkast
Wereldkeuken
Zuivel